2012. december 15., szombat

A kezdetek, 3. fejezet

Sajnálom, hogy ennyit késtem!De nem is traktállak titeket!Jó olvasást!!




"-Aggódnod is kell!-szólalt meg hátam mögött egy női hang..."

-Eric!Fuss!

-Molly hagyd abba!-kérlelte a kis libát.

-Félsz, hogy elveszíted a kis ribanckádat?

-Te elmebeteg vagy!-amint kimondta, a nyakánál fogva odanyomta a falhoz, mint nemrég engem.Szörnyű volt ezt látni, ezért elővettem egy kis vasfüves töltetet, és az arcába dobtam.A csaj összeroskadt, én megfogtam Ericet, és behúztam a lakásomba.

-Mi a franc volt ez?

-Psszt!Kérlek maradj csendben!

-De...-fogtam be a száját.Amikor láttam, hogy tényleg elment a csaj, elengedtem.-Magyarázd már el, kérlek!

-Biztos vagy benne, hogy tudni akarsz mindent?

-Kérlek...!-hallottam hangjában a kétségbeesést.

-Rendben, de előtte együnk, mert éhen halok!

-Ne...-megragadta a karom, és szemeit az enyémbe fúrta.

-Hhh...Rendben!De előtte ülj le!-szót fogadott nekem.

-Nos...mi volt ez az egész?

-Várj!-odasétáltam a turmixgéphez, és bekapcsoltam.-Így jó!

-Mégis minek kell az?

-Figyelj...tudom, hogy eddig filmekben találkoztál vámpírokkal, de igazából léteznek!Molly is az!Higgy nekem!

-Jah, és Micimackó meg szivárványon lakik!-nevetett, de abbahagyta, amint komoly arcomra pillantott.

-Oké, én nem vacakolok itt tovább, ha te nem hiszel nekem!Hagyd, hogy az a kis kurva szárazra, és legfőképpen HALOTTRA szívjon!

-Oké, oké!Hallgatlak!

-Oké, elmondom, hogyan védekezz ellenük, oké?

-Rendben!Nem akarom, hogy Molly bántson, ahhoz túl helyes vagyok!

-Önteltség level kurva sok!

-Bocs, csak igazat mondok!-röhögött tovább.

-Oké, először is, a fa árt nekik.Ha fogsz egy fa karót, és azt a szívükbe döföd, meghalnak!Másodszor, tudják irányítani az elménket, ami ellen vasfűvel védekezhetünk.A vasfű kívül-belül árt nekik.Tessék, itt van pár vasfüves bomba és pár karó!-vettem elő táskámból a kellékeimet.

-Te aztán nyers vagy!De miért kell a turmixgép?

-Azért, mert 100m-es körzetben mindent tökéletesen hallanak, és így nem tudják kiszűrni, érted?

-Most már képben vagyok!És öltél már vámpírt?

-Még szép, hogy öltem vámpírt!

-Komoly?

-Nem hiszel nekem?Vagy túl puhánynak nézek ki?

-Nem, csak...ehhez nem vagy még fiatal?

-19 éves vagyok!Kérlek, láttam már 15 éves vámpírt!

-Azért ez az egész nem normális!

-Nem vagyok normális!?-kúszott fel egy oktávval a hangom.

-Nem ezt mondtam, csak...vámpírok, vasfű, karók, meg minden...Nem lehet könnyű!

-Nem is az, de majd megszokod!Azért jöttem ide, hogy megszabaduljak kicsit tőlük, de ez nem sikerült, úgy érzem!-nevettem fel.

-Hát nem, sajnálom!-nevettünk.

-Akkor most már eszünk?

-Persze, már éhen halok!

-Bolognai maradhat?

-Azt imádom!

-Akkor jó!20 perc és kész!

-Az sok idő!Addig mégis mit csináljak?

-Mondjuk ülj le, és nézd a tévét!

-Igenis kapitány!

-Te hülye vagy!-mondtam inkább magamnak, mint neki, de meghallotta.

-Hé, nem szép dolog egy szellemileg visszamaradott embert ilyen szavakkal illetni!

-Leszarom!-nevettem fel.

20 perc múlva

-Kész vagyok mindennel!

-Végre!Mi tartott ilyen sokáig?Neked kellett megölnöd még a tehenet is vagy mit?

-Igen!Miért?Te nem az alpesi hegységben tenyésztetteket eszed?

-Ilyenkor mit érzel?

-Hát kajaszagot!-nevettem fel.Felpillantottam Ericre, aki már javában csavarta villájára a tésztát!Kicsit bunkó, de megszoktam az öcsém miatt.-Akkor jó étvágyat!Kérsz mondjuk szalvétát vagy vájut?

-Azt meg te faragtad ki?Mert én csak olyat kérek, de csak szuvenírként, édes!

-Mit mondtál?Édes?

-Aha, miért, baj?

-Miért lenne baj?Csak meglepődtem, ennyi az egész!

-Akkor mostantól édesnek hívlak, vagy az túl buzis?

-Ha az, akkor hozzád illik!

-Ez fájt!Ezért még meglakolsz!-felpattant és elkezdett csikizni.

-Ne már!Ez...fáj!-röhögtem, miközben a földön fetrengtem-Hagyd abba!Ki foglak dobni az ablakon!

-Jaj, most kurvára megijedtem!

-Remélem is!De elengednél?

-Jó, de csak egy feltétellel...-ült rá a hasamra.

-Mi lenne az?-váltottam komolyabb hangnemre.

-Költözz hozzám!

-Mi van?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése