2013. január 13., vasárnap

Táncpróba, 5. fejezet

Sziasztok!Nagyon sajnálom, hogy ennyit késtem, de rengeteg dolgom volt mostanság, remélem megértitek!Nem is húzom tovább!Jó olvasást!



-Hát persze!Mikor lesz?

-Csak délelőtt 10-kor kezdődik.Valami kényelmesbe gyere.

-Ugye nem fogok táncolni?

-Hát...na jó, nem, ha nem akarod!

-Akkor mehetek abba, amibe akarok?

-Felőlem tangába is jöhetsz!Ne várj, csak abban!Ugye megteszed?

-Idióta!-löktem rajta egyet, mire feljajdult, és eldőlt, mintha éppen most lőttem volna le.

-Ezt most mé'?

-Mert megérdemelted!-ásítottam bele mondatomba.

-Fáradt vagy?

-Nem, dehogy!Ez annak a jele, hogy jelenleg szarnom kell!

-Én nem akadályozlak semmiben!-nevetett fel.

-Azt merem remélni!Itt alszol?-mosolyogtam.

-Hát, ha szabad!

-Oké, tied a pálya a kanapén, jó éjt!-adtam puszit az arcára.

-Ne már!

-Pont leszarom!-csaptam be az ajtót.Direkt nem engedem be ide.Még a végén letámadnám, de nem dobnám el csak úgy a barátságunkat.Ahhoz túl sokat ér nekem ez a fiú.
Levettem a ruháimat, és gyorsan elmentem zuhanyozni.Egy ilyen hosszú nap után felemelő érzés egy forró zuhany.Elzártam a csapot a kb. 20 perces vízfolyatás után, magamra kaptam a törülközőm, és besétáltam a szobámba.De az ágyamat teljes mértékben elfoglalta Mr. Saade. Odaléptem az ágy széléhez, hogy megbizonyosodjak arról, hogy alszik, és igazam lett.Ledobtam a földre az anyagot, majd felvettem a pizsamámat, ami jelen esetben egy rövid ujjú póló, és egy rövid nadrág.Amikor visszafordultam a ágyam felé, megpillantottam a könyökölő Ericet.

-Te egész végig engem néztél?

-És ha igen?Nem tagadom, csodásan nézel ki!

-Keress inkább egy kurvát, és ne engem kukkolj, oké?Másrészt pedig...takarodj innen!-húztam ki alóla a paplant, ezzel lelökve az ágyról.

-Baszki, ez fáj!Te fizeted a kórházi költségeket!

-Bocs, de sajna szegény kislány vagyok!-összekulcsoltam kézfejeim, és egy ártatlan mosolyt engedtem meg magamnak.

-Nem hiszek neked!-ült vissza az ágyra-De majd holnap megkapod a magadét!Gyere!-húzott engem a kényelmes ágyamba.

-Ha hozzám érsz, halott vagy!

-Ahjj, pedig annyira szeretnék meghalni...az öledben!

-Felejtsd el!És most kuss!Aludjunk!

-Jó éjt, drágám!-húzott magához közel, teljesen átkarolva engem.

-Hhh...jó éjt!

Egyedül ébredtem fel, már nem feküdt mellettem.Olyan jó érzés, mikor mellettem van!Az illata!Valami isteni.És a haja!Azt imádom!Amikor beletúrok, az a férfia illat száll a levegőben, amire mindig is vágytam!De erről nem szabad tudnia, de már nem sokáig bírom tartani magam...

-Jó reggelt, álomszuszék!-ugrott be mellém, teljesen vizesen, egy szál boxerben!-Jössz zuhanyozni velem?

-Még mit nem!És most légy szíves, engedj a konyhába!-próbáltam lelökni magamról, de teljes testével rám mászott.

-Nem engedlek sehová!Mi lesz a kaja?

-Ha így maradunk, szerintem semmi!

-Csakis utánad!-gurult le rólam.Hogy lehet ennyire őrült, mégis édesen hülye?

-Kösz!-suttogtam elhalt hangon.Gyors léptekkel értem el a konyhapultot.Elővettem a tojásokat, a sajtot és a kolbászt.Igen, elég fura, de igazán finom és laktató.Pár perc múlva már kész is volt a kisebb lakoma.

-De jó illata van valaminek!Mi ez?

-Csak egy kis rántotta, kérsz?

-Hülyéskedsz?Még szép!De ugye nem akarsz megölni ezzel?

-Hát...nem rossz gondolat, de jelen esetben nem!

-Akkor jó!-megfogta a kanalat, és a tányérját teljesen megrakta.

-Hé!Hagyj nekem is!-vágtam tarkón, mire kiejtette kezéből a villát.

-A táncpróbán esküszöm, kinyírlak!

-Én úgyszint, édes!-nyomtam egy cuppanósat az arcára, amitől lefagyott.Most mi van vele?Nem ez az első eset, amikor megpuszilom, de most mégis üvegesen néz előre, és nem tudom, mi a baj-Mi van?

-9:40 van!

-Basszameg!Nyugi, együnk gyorsan, pár perc és kész vagyok!

-De ha elkésünk, elverem a segged!

-Baszki, rohadtul félek!

-Gyerünk, haladjunk!

-Jó!-mind a ketten egyszerre kezdtük el lapátolni, és egyszerre fejeztük is be.úgy léptünk a mosogatóhoz, mintha egymás tükörképei lettünk volna, ami elég ijesztő.Egyszerre léptünk a fürdőbe, és sajnos mindketten beszorultunk az ajtófélfa miatt.

-Basszus!Nem engedtél volna előre?

-Én?Ez az én lakásom!Ráadásul a te rohadt vastag kezed miatt nem férünk be!

-Tudom!De akkor is!

-Hallottad már azt a mondatott, hogy hölgyek előre?

-Igen, de jelenleg nem foglalkoztat!-itt lett elegem.Kihátráltam, és hagytam, hogy beállítsa a haját.Eskü, mint egy csaj, ja nem, ő rosszabb!

-Húzz bele, 5 perced van!-ordítottam, de válaszra sem méltatott.Nagyszerű!

Végre, valahára kijött onnan, és valami eszméletlenül festett.Az illata belengte a szobát, haja tökéletesen állt, és a ruha, hát mit ne mondjak...kurva jó pasi!Észre is vette, hogy bámulom, és egy hatalmas kaján vigyor ült meg arcán.

-Na, haladj!-csapott a seggemre, majd betolt az ajtón.

-Oké, fogmosás, smink, haj.Öt perc!Óra...indul, Saade!-suttogtam tükörképemnek.Hátrafogtam a hajam, majd egy perc alatt letudtam a fogmosást.Sminknek feltettem egy visszafogott, de nappali sminket.A hajam kb. 3 perc alatt elkészült, bár a vasnak kellett 2 perc a felmelegedéshez.Gyors parfüm, és már rohantam is a szobámba.Egy zöld nadrágot vettem fel, fehér pólóval, és hozzá egy dzsekit.



Amikor kiléptem az ajtón, Ericnek majd' leesett az álla.

-Ennyire szörnyű?

-Nem...egyszerűen csodás vagy!

-Kösz, de most már el fogunk késni!

-He?-ez aztán az értelmes válasz.Megfogtam, és kihúztam az ajtón.Odalöktem a lakásához, persze megint feljajdult-Muszáj mindig lökdösnöd?

-Máskülönben nem figyelsz!Na, öltözz fel, ha eddig nem tudtál volna!

-Rohanok, anya!Csapta rám az ajtót.Egy percen belül már készen lépett ki, és valami irtó jól nézett ki.




-Induljunk!-fogta meg a kezem, és húzott be a liftbe, ami épp akkor nyílt-Reméljük, nem lesz dugó, mert ha elkésünk, akkor Tomas kinyír!

-Beszari!-löktem meg a vállát.

-Igen?Nem tudom, te találkoztál már vele?

-Hát...ő volt az elsőm.Hopp, elárultam, hogy nem vagyok szűz!

-Te hülye vagy!

-És te minek nevezed magad?

-Hát, helyes, okos...

-Beképzelt, bunkó, faszfej...

-Hé!

-A szar énekest kihagytam!

-Miért?Te gondolom énekelni sem tudsz!

-Azt inkább hagyjuk, Saade, de ha kell, lemoslak a pályáról!-kinyílt a lift ajtaja, megfogta a csuklóm, és kivonszolt egészen az autójáig.

-Lökd be a segged!

-Mondtam már, hogy kedves vagy?

-Még nem, de egész jólesett!

Szarkazmus, ember!-nevettem fel.Pár perc múlva már parkoltunk is.Kinyitotta nekem az ajtót, ami egy halk "Köszönöm." becsapódott mögöttem, és a lift mellett elszaladva rángatott fel a lépcsőn, a hőn áhított terembe.

-Sziasztok srácok!-kiáltott be.

-Nézzenek oda!Pontos volt a kis buzi!-szólalt meg az egyik srác, majd lepacsiztak, és mindenki engem nézett.Eléggé frusztráló volt.

-Sziasztok!-intettem nekik.

-Új husi haver?-nézett a "kis buzira" az előbbi srác-Üdvözöllek köreinkben!Alex vagyok!-nyomott csókot kézfejemre.

-Bazd, hagyd már!Nem kell mindenkit letámadni!-jött oda egy lány-Szia!A nevem Ria!

-Szia!De kurva jó a hajad!-fogtam meg, de aztán belegondoltam, és inkább magam mellé helyeztem vissza kezem.

-Köszi!A tiéd is!

-Szia!Maria vagyok!-jött oda a másik lány.Gyönyörű színű haja volt,de a nadrágja még klasszabb, amit ki is mondtam.

-Szia!De rohadt jó a gatyád!Hol vetted?

-Én varrtam!

-Nagyon jó!

-Köszi!

-És utoljára maradtam én.A nevem Edin, és  én vagyok itt a legnormálisabb a fiúk közül!

-Azt meghiszem!-súgtam a fülébe, mert féltem, ha Eric meghallja helyeslésem, kinyír.Nem si vettem észre, hogy Alex mögém lopakodott, és rácsapott a seggemre.

-Én úgy kinyírlak!-rohantam utána, és szerencsére el tudtam kapni.Fellöktem, és a mellkasára ültem.tudom, nem érett viselkedés, de akkor ezt pont leszartam.

-Mi folyik itt srácok?-dörgött a hang, mire mindenki összerezzent, és egyszerre pillantottunk az ajtóban álló férfira.



-Csak bemelegítünk!-mondta Eric, mire a fickó elkezdett közelíteni felénk.

-És Ön kicsoda?-nézett le rám, mire én gyorsan felálltam, hagyva, hogy Alex is ugyan ezt tegye.

-Ő az egyik haverom, Tomas, ne kezeld úgy ,mint egy beosont rajongót!

-Üdvözlöm, Elizabeth Gilbert vagyok.-nyújtottam jobbom, amit el is fogadott.

-Tomas Lingman, Eric menedzsere. És ha jól értettem, egyik barátja vagy.

-Igen, mellette lakom.

-Ez remek!-csapta össze tenyereit-De a munka ne álljon meg!Indulás bemelegíteni!-intett mindenkinek.

-Sajnálom!Mondtam, hogy kemény!

-Nem gond.Amúgy tetszik a szopott gombóc feje!-nevettünk fel.

-Te hülye!-lökött meg, de csak enyhén.Mindenki beállt a helyére, és elkezdték a próbát...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése