2012. december 1., szombat

Félelem, 2. fejezet

Meghoztam az újat.Remélem tetszik majd!Ha kérhetek ilyet, kommenteljetek!Nagyon fontos lenne.Jó olvasást!



-Te mit olvasol?

-Jézusom...-suttogta.

-Mi az?

-Tényleg megtette...

-De mégis mit?

-Azt mondta, ha nem fogadom vissza, megöli a húgát.És ezen a levélen itt van a vére.Ezt nem hiszem el.Még jó, hogy ez a pszichopata eltűnt az életemből!De most mit csináljak?-nézett rám kétségbe esve.

-Először meséld el, azt amit akartál, aztán keresünk valami megoldást!-érintettem meg vállát.Látszólag jól esett neki, de még mindig le volt törve.Arcára ráerőltetett egy mosolyt, és amint azt hitte, nem nézem, azonnal letörölte azt.Amint megtaláltam a konyhát, főztem egy jó erős kávét, de nem tudtam hogy szereti.Ezért elővettem a tejszínt, a cukrot, a tejet és a mézet, és letettem az asztalra.Ott könyökölt gyötört arccal, és semmit nem tudtam tenni...
-Mit kérsz hozzá?

-Mihez?

-A kávéhoz.Már azt sem vetted észre, hogy eltűntem kávét csinálni?

-Bocs, nem figyeltem.Csak elég jóban voltam a húgával és igazából az egész családjával, és ez most mind miattam történt.És ez elég szar érzés.Mi lesz ha engem okolnak?Nem tudok a szemükbe nézni...

-Akkora egy fasz vagy!-nevettem fel.

-Mivan?

-Jesszus!Te semmiről nem tehetsz!Egyedül ennek a hülye ribinek a hibája.És te miért emészted magad ezen?A családja nem tudja, hogy ezt miattad csinálta..Őszintén, szerintem azt mondta nekik, hogy elbaszta egy autó.Vagy egyszerűen azt mondta, messzire utazott.Ennyi.Amúgy ha tényleg jóban voltál vele, akkor őszinte részvétem.

-Te aztán őszinte vagy!

-Csak segíteni akarok!

-És ezt köszönöm!-végre belekortyolt a kávéjába.

-Nos, akkor...mit is akartál elmondani nekem?

-Fhuhh...hol is kezdjem...öhm...énekes vagyok!-mondta lazán.

-Hogy mi a fasz?

-Te aztán könnyedén veszed a dolgokat!-ingerülten eltolta maga előtt a kávéját.

-Bocs, csak esküdni mertem volna, hogy színész vagy!

-Ezt még sosem mondták nekem.-nevetett fel.

-Mesélj még!

-Hát...oké!-és elkezdte az egész sztoriját elmesélni, hogy 15 évesen lemezszerződést kapott, aztán elkezdte kapcsolatát Mollyval (most már ezt is megtudtam), aztán szakítottak.A táncosairól is mesélt, Alexről, Kevinről, Jenniferről, Edinről és a többi táncosról.Szinte a fele életét kitálalta nekem-Hát ennyi lenne.

-Ez durva!.Mármint 15 évesen lemez szerződés.Ez komoly!-elakadt a szavam.Ilyen fiatalon kezdeni azért kihívás, én már csak tudom...

-Szóval nem ítélsz el?

-Szó sincs róla.Csak az elején nem értettem, minek a kapucni, a napszemcsi, és hogy ennyire aggódtál a sajtó miatt.De így most már minden világos.-pár percig meg sem szólalt.

-Nem vagy éhes?Nekem kilyukad a gyomrom!-nevetett fel.

-Éppenséggel össze tudok dobni valamit.Mondjuk egy kis bolognait?

-Tökéletes!Amúgy nem gondoltam volna, hogy te tudsz főzni.-nevetett.

-Hát, sok mindent tanultam anyukámtól, és ezt még 12 évesen is meg tudtam csinálni.

-Az komoly.Csak én nem vettem hozzávalókat...

-Viszont én igen, csak egy perc, átugrok a kajákért, oké?

-Oké, itt várok.De siess!

-Ennyire éhes vagy?Egyél egy almát.

-Azt sem vettem.-nevetett.

-Egy teli kocsival száguldoztál, de szinte semmit nem vettél?

-Vettem egy csomó gumicukrot.Sajna az a gyengém.-mosolyodott el.

-Jó, akkor találj valamit, egy perc és jövök.-becsuktam az ajtót, és hallottam a szöszmötölést Eric lakásában.Elővettem a kulcsom, és kinyitottam az ajtóm.Kezdtem összeszedni a dolgokat, amikor is Molly a falhoz nyomott.

-Most meghalsz!-suttogta, és közben szorította a nyakam.Nagyon megijedtem, mert pont úgy nézett ki, mint az álmomban.Erek a vörös szemek alatt, hegyesedő fogak.Nagy szerencsémre pont fakanál volt a kezemben, és belevágtam a hasába.Még jó, hogy tudom, hogy kell kezelni az ilyen dolgokat.Összerogyott, és én átfutottam Erichez. Majdnem kiszakítottam az ajtót a helyéről, mire hajlandó volt kinyitni.Egy nagy zacskó gumicukrot szorongatott a kezében.Ellöktem, bezártam az ajtót, és gyorsan ellenőriztem, hogy sehol nem jöhetett be.Behúztam a hálójába, nem akarattal, csak éppen az volt a legközelebb.Mikor azt is bezártam, végre leültem.

-Mi a francot csinálsz?

-Csak maradj csendben.-fogtam be a száját.Amikor már nem hallottam semmit, kinyitottam az ajtót.

-Mégis mit csináltál az előbb?

-Figyelj most rám!Nem akarlak megijeszteni, de szerintem Molly vámpír!

-Hogy mivan?Neked elment az eszed!-nevetett ki.

-Az előbb meg akart ölni!

-De, hogyan?

-Képzeld, agyon akart etetni gumicukorral!

-Nagyon vicces, de mondd el mi történt!

-Csak egyszerűen úgy nézett ki, hogy a szeme vörös lett, és erek voltak alatta és vámpír fogak.De szerencsére megmenekültem.

-Ez jobb, mint egy akciófilm!

-Örülök, hogy így aggódsz.

-Aggódnod is kell!-szólalt meg hátam mögött egy női hang...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése