2012. december 30., vasárnap

Közös este..., 4. fejezet

Sajnálom, hogy ennyit késtem, de rengeteg dolgom volt...Nem is szaporítom a szót.Jó olvasást!



-Ezt te sem gondoltad komolyan!

-Miért?Nem bírsz?

-De, csak...minek?

-Ne érts félre, csak azért szeretném, mert megtaníthatnál nekem pár dolgot!

-De ahhoz nem kell átköltözzek!

-Oké, csak egy ötlet volt!

-Reméltem is!De persze az nem rossz ötlet, hogy tanítok pár fogást neked.

-És mikor jössz át?

-Majd holnap!Akkor jó neked?

-Persze!Alig várom!És, mit fogunk tanulni?

-Titok!

-Ahjj nemár!Legalább azt tudjam, miben kell lennem!

-Átlátszó boxerben!-nevettünk fel egyszerre.

-Az tetszene neked, mi?Ha akarod, szerzek!

-Meg ne próbáld!-fetrengtünk a röhögéstől.

-De most komolyan!-kezdett lenyugodni.

-Elég lesz, ha valami laza cuccot veszel fel!

-Oké!Majd felöltöztetsz?-nevettünk megint.

-Inkább kihagyom!Na de most már későre jár...

-Értem én, nem kell kétszer mondani!

-Nem akarlak kidobni, csak gondoltam csinálhatnánk valamit!

-Jah, oké, és mit?

-Kérdezz-felelek?

-Jöhet!De enni kéne mellé valamit!

-Pop corn elég lesz!

-Oké, akkor...TE KEZDD!-mondtuk egyszerre, amin megint csak nevettünk.-Hölgyeké az elsőbbség!

-Rendben!Akkor?Felelsz vagy mersz?

-Nehéz kérdés...felelek!

-Oké!Hmm...milyen volt a kapcsolatotok Mollyval?

-Te aztán belevágsz a  közepébe!Hát, nem igazán felhőtlen!De így visszaemlékezve pár este csak úgy kiesett!Biztos bepiáltam.-mosolygott, de én nem voltam ennyire felszabadult.

-Te komolyan nem gondoltál bele?Kiszívott, megitatott a vérével, majd törölte az egészet!

-Te jó ég!Ez király, már azt hittem, alkesz vagyok!

-Inkább csak balfasz!

-Oké, hagyjuk!Te jössz!Akkor...

-Merek!-nem hagytam szóhoz jutni.

-Remek!Hmm...-úgy tett, mint aki nagyon erősen gondolkozik-egyél meg egyszerre három chilit!

-Ne már!Ez nem fair!

-Akkor megcsinálod, vagy beszari leszel?

-Add ide azokat a hülye paprikákat!

-Hozom!-felállt, és mintha erre készült volna, a lakásásból hozott három chili paprikát!Ez csalás!-Itt vannak!

-Muszáj?

-Még szép!Azt hittem te kemény vagy, de ha nem...

-Add már ide!-vettem ki kezéből és bevágtam tök gyorsan.Csak az a gond, hogy rohadtul csíp!Elkezdem legyezgetni a nyelvem és mint akit ágyúból lőttek ki, futottam a tejért és joghurtért.Nem nyújthattam valami szép látványt, ahogy kanalazom a kezemmel a joghurtot, amire a válasz persze irgalmatlan röhögés Eric részéről.

-Te nem vagy normális!-próbált megszólalni, nem sok sikerrel.

-Hahaha...-köhögtem-Kibaszottul vicces!-kiabáltam, visszafojtva röhögésem-Na de most te jössz!-azonnal elhallgatott.Nem is mert belegondolni, vajon mit találtam ki neki.De szerintem félnie kell...

-Inkább hagyjuk abba ezt a játékot!

-Megfutamodsz, Saade?

-Nem, de kissé aggódok, hogy kilöksz az ablakon!

-Nem is rossz ötlet!De inkább valami mást találtam ki!Nos...felelsz vagy mersz!

-Félve, de azt kell mondanom, hogy küzdenem kell a férfiak nevében, szóval merek!

-Hmm...cseréljünk lakást!

-Mi van?

-Ahogy mondtam!Beszartál?

-Inkább iszok valamit, csak a lakásomat ne!

-Mi van?Félsz, hogy megtalálom a tangáidat?

-Biztosítalak róla, nem fogsz találni!

-De kár!Pedig a fejedre húztam volna, és a képet feltettem volna twitterre!

-Tetszene, mi?-elkapott, átölelte karjaival a derekam, és ahogy csak tudta, szorított.Mintha soha nem akarna elengedni.Eléggé közel volt, túl közel, de csak nevetni tudtam.-Ha adok egy puszit, elfelejted a lakáscserét?

-Még meggondolom!-amint kimondtam, teljesen végignyalta nyelvével ajkait, ami eleinte szexi volt, de aztán az arcomra nyomta a nyálas száját.-Fúj!Normális vagy?

-Melletted úgy érzem nem igazán!

-De jó!Na szedd le nagyon gyorsan azt a fél liternyi nyálat az arcomról, de rögtön!

-Máris, ha kapok egy puszit!

-Oké...-én is ugyanúgy tettem, mint az előbb ő.

-Jesszus!Ne már!

-Csak visszakaptad!De most már elengednél?Megmosnám az arcom!

-Megyek veled!Nekem is le kéne mosnom, vagy nem?-dobott egy mosolyt.

-Te nagy balfasz vagy!

-Ha a bal-t kivesszük, és úgy vesszük, hogy a szó második részéhez odaillesztjük, hogy -od, talán igaz is lenne a mondat!

-Egy csöppet nem vagy öntelt barom?

-Talán...kissé...igen!Baj?

-Csak ne hangoztasd többször a lábad közötti részt!

-Pedig kedvel téged!

-Undorító vagy!-nevettem fel.Egyik régi barátnőm is pont ilyen perverz volt, és ez hiányzott már!Becsuktam a fürdő ajtaját, mielőtt bejött volna, bezártam az ajtót, és miután lemostam a nyálkupacot az arcomról, megfogtam ajkai helyét.Hirtelen hatalmas mosoly terült el arcomon, amit nem értettem.Megtörülköztem, majd kimentem a konyhába.Persze, hogy a hűtőmet nézte át!-Te meg mit csinálsz?

-Éhes vagyok, de nincs semmi kaja!

-Ott egy csomó!

-Inkább rendelek pizzát!Ez a  hűtő tele van hülyeségekkel!

-Csak szeretem a joghurtot!És ilyenkor ki fog hozni pizzát, mondd?

-Azt bízd rám!Addig keresel valami filmet?

-Te aztán otthon érzed itt magad!

-Még szép!Régebben itt laktam, csak átköltöztem a nagyobb lakásba, ahol most lakok.

-Akkor értem már!És milyen filmet szeretnél nézni?

-Valami horrort!

-Nem!Egy:olyan filmem nincs, kettő:nem nézek olyan filmeket, mert utána félek!

-Vámpírokat ölsz, de egy horror filmtől félsz?

-És ha igen?A vámpírok nem ijesztőek, de a horrorfilmekben szereplő gyilkosok már igen!

-Te tudod!De most shh!Telefonálok!-intett csendre, amit utálok!

-Rendben!-tettem úgy mintha nem izgatna a dolog.Elővettem a DVD-imet, de közben fél füllel hallgattam a telefonbeszélgetést...

-Igen, extra sajttal, kolbásszal!Nem, nem kell gomba!-mögé lopakodtam, nem közel, csak hogy hallják, amit mondok, majd beleordítottam a telefonba...

-Drágám, megtaláltad már az óvszert?-döbbenten fordult meg, és az arcát elnézve eléggé felszökött benne a pumpa.

-Köszönöm!-tette le, majd vörös fejjel indult meg felém.-Ezt muszáj volt?

-Bocs, de nem hagyhattam ki, amúgy is, majd én nyitok ajtót, nem te.Nem fogják tudni, hogy te hívtad őket!

-Kösz, de ezt azért nem kellett volna!

-Első gondolatom az volt, hogy "Drágám, tedd le azt a kibaszott tűt, és ne nyomkodd magad droggal, te barom!"!

-Kösz, hogy nem ezt választottad!

-Nagyon szívesen!És mikor hozzák?

-Fél óra múlva, addig nézzünk filmet!Milyenek vannak?-kortyolt bele kólájába, amit a beszélgetés során észrevétlenül öntött magának.

-High school musical összes része!-erre kiköpte, ami a szájában volt, szerencsére nem rám.

-Most ugye csak viccelsz!

-Még szép!Akkor alkonyat?-húztam az agyát.

-NEM!-mondta hangosan, hogy felfogjam, ő ugyan nem fogja megnézni-Nincs valami normális?

-Élvezet téged kiakasztani, de a Ted jó?

-Végre valami normális film!Nézzük!-belesüppedt a kanapémba, majd én is leültem mellé, mire magához szorított.Gondoltam ne kelljen már folyton angolt tanulnunk, beállítottam svédre a hangot, és persze mellé a magyar feliratot.Először fordítva akartam, de nem leszek köcsög.Az egész filmet összebújva néztük, és persze szinte minden második mondaton röhögőgörcsünk volt.De ez így volt jó!-Jut eszembe, eljössz velem holnap a próbára?






2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Elolvastam ezt a 4 fejezetet és úr isten! xD Jól írsz nagyon, élethű, csak nekem kicsit sokat káromkodnak. :D Bár, ez ma már tipikus. :D Ki nem káromkodik? :D Jókat röhögök rajtuk, ahogy oltják egymást. :D Azt hiszem olvasni foglak. :D
    Sok puszi, várom a következőt. :D
    Lauren :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Lauren!
    Köszi, majd próbálom visszafogni magam, de nem ígérek semmit...:)Sietek az újjal, nem fogsz csalódni!Puszii!:DD

    VálaszTörlés